خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛  

ایثار و شهادت دو محور اساسی در فرهنگ اسلامی است  

سردار افروزی عنوان کرد: ایثار و شهادت دو محور اساسی در فرهنگ اسلامی است و آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی می شود، فرهنگ ایثار و شهادت است.  
کد خبر: ۹۴۴۸۶۶۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در جمع بسیجیان گردان های امام حسین(ع) این یگان ضمن تقدیر از فرماندهان بیان کرد:

مقدار فضیلت اعمال شما برادران عزیز در کلام آیت الله شهید دستغیب به وضوح دیده می شود که در جمع بسیجیان دفاع مقدس گفت:«من آیت الله دستغیب ثواب کلیه اعمال خود را به تو بدهم و ثواب نماز تو«بسیجی» را در جبهه جنگ با بدن خونی و لباس خاک آلود و بعضاً بدون وضو از تو بگیرم»

وی گفت: ایثار و شهادت دو محور اساسی در فرهنگ اسلامی است و آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی می شود، فرهنگ ایثار و شهادت است.

سردار افروزی اظهار کرد: بر اساس این دو محور است که اسلام بر روی پایه های خود ایستاده و در قبال هر طوفانی ایستادگی می کند. در نگاهی واقع بینانه به تاریخ حیات اجتماعی بشر و حوادث و وقایع اجتماعی می توان به شواهدی استناد نمود که مصداق این مهم است.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: مقاومت پیامبر اکرم(ص) و اصحابش در شعب ابی طالب، پیروزی خون بر شمشیر در حادثۀ عاشورا، پیروزی لشکر اسلام در هشت سال دفاع مقدس و بسیاری مصادیق دیگر، از جمله نمونه های گویا و روشن این بیان است.

وی در ادامه اذعان کرد: راه رسیدن به شهادت و در مسیر شهدا ماندن، خالص شدن است و لذا خلوص نیت را در همه کارها مدنظر داشته باشید. اینجا قدمگاه شهیدان دفاع مقدس و جبهه مقاومت است. لذا در مدت حضور خود در قدمگاه شهیدان سعی کنید که اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهید.

سردار افروزی در پایان گفت: رزمنده بودن وجوه مختلفی دارد که یکی از آنها رزم و تاکتیک است. رزمنده باید شجاع، دلاور، مخلص، عاشق و عاقل باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار